badge

domingo, outubro 02, 2005

It was you


"It was you
Who put the clouds around me

It was you
Who made the tears fall down

It was you

Who broke my heart in pieces
It was you, it was you

Who made my blue eyes blue

Oh, Never should have trusted you


'Cause you had me believing

You had me believing in a lie

Guess I couldn't see it

Guess I couldn't see it till I saw goodbye



oh, never should have trusted you


oh, never should have trusted you


oh, never should have trusted you


oh, never should have trusted you"
Blue eyes blue ,Eric Clapton


So true...
Porque é que quanto mais me prendo a alguém mais me desiludo?
Porque é que as relações nunca acabam facilmente?
Porque não racionalizamos o coração?





"oh, never should have trusted you"


*


1 Comments:

Anonymous Anónimo disse..

"oh, never should have trusted you"
como me identifico com esta letra...
desilusoes... nexitah, alguém m disse k só aprendemos vivendo as más experiencias... e não olhando as experiências dos outros. vamos tomar isto tudo como uma lição...
A pessoa existe e vamos encontrá-la, + cedo ou + tarde...
(pk será k digo mas n sinto isto...?)

06 outubro, 2005 11:43  

Enviar um comentário

<< Home